דף הבית >> עציצים וכלים למשרד

            צמחים כדים ואדניות למשרד

                  צמחייה מלאכותית בגדלים שונים, שיווק והפצה של עציצים בכלים דקורטיבים, מבחר גדול ועשיר של עציצים, אדניות, כלים ועוד

 

 



  







כמה מילים על צמחייה מלאכותית:
צמחים מלאכותיים יוצרים אפשרות קישוט מושלם לכל מטרה. מגוון צמחייה מלאכותית יכולים להוסיף יופי ועיצוב לכל משרד, גינה או בית. בצמחים מלאכותיים מאפשרים חסכון כספי אדיר במרוצת השנים בהשוואה לצמחים חיים, הן בנושא התחזוקה השוטפת והן בנושא החלפה ושינויים רצויים. הצמחים הם אחד המרכיבים הבסיסיים המקדמים את תחושת השקט והשלום בכל הסביבה. זוהי עובדה ידועה כי הנוכחות של צמחייה בחצרות ובאזורי מגורים עזרה לביטול משמעותי של אנרגיה שלילית, מתוך תחושה של הרמוניה סביבתית ורווחה.
רצוי לציין, כי היתרונות הפסיכולוגיים של צמחים  לא מוגבלים לצמחים חיים, לצמחים מלאכותיים יש תופעות דומות. עם התקדמות הטכנולוגיה, מומחים הלכו צעד אחד קדימה בעיצוב ויצירת העתק ייחודי של צמחים מלאכותיים תוך שמירה על יופי ועדינות הצמחים בצורתם המקורית. כמו כן, עם טכניקות ייצור מתקדמות, פרחים מלאכותיים עושים את דרכם למקומות מגורים ומסחרים רבים.

ישנו ערך מוסף לצמחים מלאכותיים בבית. צמחים מלאכותיים דורשים תחזוקה נמוכה. שלא כמו צמחים חיים אשר דורשים השקיה קבועה, ניקוי, גיזום, על מנת להבטיח את היופי והחיוניות של הצמח. לדוגמה, צמח הבוגונביליה המלאכותי מחייב רמה נמוכה ביותר של תחזוקה. ניקוי אבק אחת  לכמה חודשים הוא כל מה שנדרש כדי להבטיח את מראה הצמחים. מערך צמחים מלאכותי הוא הרבה יותר חסכוני עם עלות תקורה נמוכה.
פעמים רבות, שתילת צמחים אמיתיים בסביבה הוא לא אופציה אפשרית במיוחד במקרה של איזור חשוך עם טמפרטורה קרה הצמח פשוט יתקשה לשרוד. הצמחים הטבעיים גם יוצרים בעיה של מזיקים שניתן למנוע בשתילת מגוון צמחייה מלאכותית.

צמחים מלאכותיים מנוצלים בכל סביבה אדריכלות, גוונים שונים של ירוק נעימים לעין ויוצרים תחושה של הסביבה טבעית. צמחים מלאכותיים שימושיים גם באקווריום. רוב הצמחים מיוצרים באמצעות פלסטיק באיכות גבוהה או משי. הצמחים יכולים גם להשפיע על החיים של הדג. עם מגוון צמחים מלאכותיים, האקווריום יישאר נקי, מבלי להשפיע על החיים של הדגים. ישנם מספר ספקים המצחעחם מגוון טוב ביותר של פרחים וצמחים מדומים בעיצובים ייחודיים הזמינים במחיר סביר. צמחים האמיתיים הם בחירה מצוינת לכל סביבה, אך בפעמים רבות, זה לא תואם את הסביבה.


יתרונות בצמחיה מלאכותית:
אם אתה הבעלים או מנהל עסק אז אתה כנראה חשבת כבר על שילוב הצמחים לתכנית העיצוב שלך. זה פשוט הגיוני כל כך. כמה עציצים נאים בנוף מבהיר את מצב הרוח. כמו כן, מגוון נאה של עציצים משקף באופן חיובי עליך כאדם.
שטחי המשרד הם דומים למדבר לצמחים
אם כבר נתת הזדמנות לצמחים חיים במשרדך בטח כבר צפיתה בהם מתים לא פעם במוות איטי וארוך. אין לך מה להאשים את עצמיך. מזגנים מקררים, מחממים ומיבשים את סביבת הצמח ויוצרים סביבה לא טבעית. צמחים צריכים תנועת אוויר טבעית ושמש ישירה. מה שגורם לכך שרוב המשרדים הם כמו מדבר לצמחים משום שהתנאים האופטימלים עבורם פשוט לא קיימים

היום צמחים מלאכותיים נראים מדהים
היום יותר מתמיד אחד הפתרונות להפרחת השממה במשרד זה באמצעות צמחים מלאכותיים. כמובן שיש דרגות ורמות שונות של צמחים מלאכותיים. ישנם צמחים מלאכותיים שמהצד השני של החדר נראים טוב ומקרוב נראים רע. אבל היום יש גם צמחים מלאכותיים שנראים נהדר גם מקרוב.
כדי שהצמח המלאכותי יראה אמיתי וטוב יש גם צורך בסביבת צמח מהודרת ואיכותית. כלי קיבולת יפה ויוקרתי חלוקי נחל ועוד. הסביבה של הצמח המלאכותי צריכה להקרין את הסביבה הטבעית של הצמח החי.
שילוב צמחים חיים וצמחים מלאכותיים
עוד דרך לעזור לצמחים המלאכותיים להראות אמיתיים הוא לשלבם עם צמחים חיים. מספר צמחים אמתיים שיכולים לגדול במשרדך בשילוב מספר צמחים מקסימים מלאכותיים ייצרו סביבה כוללת יפיפיה עם קושי להבחנה בין הצמחים המלאכותיים לאמתיים.
צמחים מלאכותיים זה פתרון קבע שנראה לחלוטין אמיתי. הרי עליך לזכור כי הצמחים הטבעיים ויפים שתמצא למכירה במשתלה גדלו בסביבה אופטימלית להם ולכן הם נראים כל כך טוב.
צמחים אלו גדלו בחממות לחות ומבוקרות והם ננטעו על ידי מומחים שמטפלים ומגדלים צמחים במרוצת כל השנה. אם אתה חושב שאתה יכול להביא צמח כזה למפעל או לבית העסק שלך יש סיכוי גדול שאתה טועה. זו הסיבה שכל כך הרבה בעלי עסקים אומרים "לעזאזל עם זה" ולא מוצאים פתרון קבע לצמחים.
צמחים חיים יפים יותר אין ספק אבל לא תמיד יהיה מי שיטפל בהם ויתחזק אותם. לכן המציאו את הצמחים המלאכותיים


צמחים תמיד מעלים לרמה חדשה כל עדן חלון, גינה או חצרות פנימיות. צמחים, לעומת זאת, לא קל לתחזק, אלא אם כן זה קקטוס. צמחים זקוקים לתשומת לב מיוחדת. הם צריכים להיות מתוחזקים היטב. מה שהם זקוקים לו בעיקר זה אור שמש בכמות מספקת, אדמה עשיר והשקייה מבוקרת. בלעדיהם הצמח לא יוכל לשרוד. אמנם, אלה הם רק שלושה דברים אך דרישות אלו הן חיוניות לגדילת הצמחים והזוהר שלהם.
יש כאלה, בכל זאת, כי היו שמחים לטפל צמחים אבל אף פעם לא היה להם זמן בשבילם. אנשים אלה יכולים להיות בעלי עסקים שהיו רוצים משהו טרי להסתכל עליו במשרדיהם, או מי שנוסע הרבה והיה רוצה לחזור הביתה למקום מלא צמחים ופרחים מרהיבים ויפים. אנשים אלה יש תשוקה לצמחים, אבל אין את הזמן עבורם.
עם התפתחויות הטכנולוגיה והחידושים בימים אלו הדילמה הזאת כבר איננה בעיה.
אמנם בתים רבים ומשרדים קשובים לציווי קריאה לארץ ירוקה כדי להפחית את עקבות הפחמן, רבים מעדיפים צמחים מלאכותיים מאשר צמחים טבעיים.
סחלבים למאכותיים לדוגמה הם אחד הפרחים היפים ביותר והם גם המשפחה הגדולה ביותר של צמחים פורחים. סחלב מייצג יוקרה ואהבה. עם זאת, סחלבים הם ממשפחת הפרחים הקשים ביותר לטיפול לכן אם ברצונך סחלב שיפרח לאורך תקופה בלתי מוגברת אנו ממליצים על סחלבים מלאכותיים.
צמחים מלאכותיים לבית- אחת היתרונות של צמחים מלאכותיים הוא בגיזום אמנותי שיכול להביא להתאמה לכל גודל, גובה, או הצורה רצויה. ייתכן שיהיה להם צורות כמו ספירלה, כדורים, מניות, ועוד. צמחים מלאכותיים אחרים הם פרחי משי, כגון ורדים, צבעונים, גרניום ועוד. צמחים אלו יכולים לשמש על מרכז שולחנות, גנים, חצרות פנימיות, משרדים וכל חלל אוחר בדיוק כמו צמחים אמיתיים. צמחים מלאכותיים דורשים פחות תחזוקה. שלא כמו צמחים אמיתיים, צמחים מלאכותיים לא צריכים הרבה מזמנך. אתה כבר לא צריך להשקות את הצמחים כל יום, או לספק להם מספיק אור שמש. הם גם השקעה יעילה וקלה עבור קישוטים דקורטיביים.
ניתן לרכוש צמחים מלאכותיים בפחות מ 200ש"ח, אותו ערך כמו צמחים אמיתיים, אבל השקעה אחרונה בחיים. צמחייה מלאכותית באה בגדלים שונים, צבעים וסגנונות. צמחים מלאכותיים יכולים גם לעמוד בכל תנאי מזג האוויר, בין אם חם או קר. אתה כבר לא צריך לדאוג אם הצמחים שלך ימותו בגלל חום רב מדי או טמפרטורה הקרובה לאפס מעלות. לבסוף, צמחייה מלאכותית מכילה UV מוגן. כלומר הצבעים שלהם לא יקמלו ומרוצת חייהם מתארכת.


 

לייבסיטי - בניית אתרים